abakart

Home News Listopadowa ofensywa VisitGdansk


Listopadowa ofensywa VisitGdansk

There are no translations available.

Promocja Pomorza w Wielkiej Brytanii

Jesień to dobry czas na krótkie, weekendowe wyjazdy, a także na planowanie letnich wakacji. Na początku listopada mieszkańcy wybranych miast Wielkiej Brytanii znaleźli w swoich gazetach magazyn VisitGdansk, a w nim zachętę do odwiedzenia polskiego Pomorza.

Bogato ilustrowany, ośmiostronicowy, wydany na eleganckim papierze magazyn prezentuje najważniejsze atrakcje turystyczne Gdańska, Sopotu i Gdyni, a także innych miejscowości Pomorza. Czytelnicy poznają Gdańsk jako piękne, dumne miasto, pełne miejsc, które weszły do historii współczesnej Europy, a jednocześnie raj dla wielbicieli turystyki aktywnej: żeglarzy, kajakarzy, rowerzystów,  windsurfingowców czy miłośników pieszych wędrówek.

Z kolei Sopot prezentuje się jako tętniący życiem kurort, w którym nie zabraknie okazji do dobrej zabawy, a także, dzięki ukończonym niedawno inwestycjom (hala sportowo-widowiskowa Ergo Arena i Państwowa Galeria Sztuki w nowym Domu Zdrojowym), do kontaktu z kulturą i sportem na najwyższym poziomie. Dwa teksty poświęcone Gdyni ukazują to miasto jako najbardziej słoneczne miasto w Polsce (1671 słonecznych dni w roku), stolicę polskiego żeglarstwa i miejsce spektakularnych wydarzeń kulturalnych, takich jak Open’er Festival czy Ladies’ Jazz Festival. Całą stronę zajmują teksty przedstawiające atrakcje Pomorza adresowane do miłośników kultury, aktywnej turystyki, SPA i turystyki miejskiej (city breaks).

90-tysięczny nakład VisitGdansk trafił jako dodatek do gazet i magazynów lotniskowych w miastach Wielkiej Brytanii mających dogodne połączenia lotnicze z Gdańskiem: Glasgow („The Herald”, magazyn lotniskowy „Connected” ), Leeds („Leeds Weekly News”, „Wharfe Valley Times”) i Edynburg (magazyn lotniskowy „Capital”). Ponadto magazyn VisitGdansk znalazł się w dystrybucji bezpośredniej na lotnisku Glasgow Prestwick, a także był dostępny na polskim stoisku podczas najważniejszych targów turystycznych w Europie – World Travel Market w Londynie. Oczywiście turyści znajdą go też na Pomorzu w punktach informacji turystycznej i hotelach.

To już 16. wydanie magazynu VisitGdansk, który ukazuje się od 2005 roku, promując za granicą przyjazdy turystyczne na Pomorze. Łączny nakład gazety osiągnął 900 tys. egzemplarzy. Dodatki przygotowane w 6 językach trafiły do takich gazet jak „The Sunday Times” w Londynie, „Svenska Dagbladet” i „Sydsvenska Dagbladet” w Szwecji, „Lübecker Nachrichten” w Niemczech, „Dagbladet” w Norwegii, „Politiken” w Danii i „Turun Sanomat” w Finlandii.

Wydawcą VisitGdansk Magazine jest Abakart Publishing z Sopotu. Magazyn powstaje we współpracy z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną oraz władzami Gdańska,  Sopotu i Gdyni. W ramach projektu funkcjonuje także strona internetowa www.VisitGdansk.eu.

Zobacz VisitGdansk Magazine 16

 

Banner

Newsletter